. . . ............................................................................................................................................................................

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Yeni Irkın Doğuşu ve Yeni Dünya Düzeni

Blogger yasağı, zaman bulamam derken uzun zamandır bir şeyler paylaşamadım.Aslında Born This Way videosunu incelemeye başlamıştım ama şuan çok fazla kaynak olduğunu düşündüğümden daha farklı bir konuya değinmek istiyorum.



Lady GaGa'nın Born This Way videosunda -eğer videoda aklınıza takılan bir yer olursa sorabilirsiniz, açıklamıyorum çünkü- sembolik bir şekilde doğurduğu, manifestosunu sunduğu yargılamayan, sınırsız özgür dediği bu ırk hakkında bir şeyler anlatacağım. Peki bu ırkın pop kültürünün tekrarlayan tarihinde yeri ne? Sınırsız özgürlük nereden gelir? gibi konulara değineceğim. Born This Way'in sözlerinin bir kısmını hatırlayalım:

Kendi halimde güzelim
Çünkü Tanrı hata yapmaz
Doğru yoldayım bebeğim
Ben böyle doğdum.


Ortak semboller.Kelebek zihin kontrolü temasının en önemli sembolü(Bir önceki yazıda anlattığım üzere).

Şimdi bu sıralar popüler olan diğer bir şarkının sözlerine bakalım Katy Perry'den Firework:
Çünkü bebeğim sen bir havai fişeksin
Gel ve onlara değerini göster
Oh oh oh demelerini sağla
Havaya fırlayışınla

İki şarkıdaki ortak noktayı bulmuş olmalısın.Her iki şarkıda kendine güvenmeni, istediğini yapabileceğini bir nevi kalbinin sesini dinlemeni anlatıyor.Peki bunda ne sorun var, ne güzel yazmışlar diyor olabilirsin.Ama şuan fark edemediğimiz bir problem var.Pop müzik bunu yıllardır ama yıllardır beynimize kazıyor.İşte bir örnek daha:
Bu defa 2003'e dönüyoruz Christina'nın Beautiful şarkısının sözlerine bakalım:




Sen güzelsin
Ne dedikleri önemli değil
Kelimeler seni yıkamaz, oh hayır
Çünkü sen her şekilde güzelsin

Yine aynı tema, kendimize güvenmemizi öğütleyen başka bir şarkı daha.

Peki ben kimim, güveneceğim kişi kim?
Ortada karşı çıkılamayacak bir gerçek var.Bizim kişiliğimiz takip ettiğimiz popüler kültür ile oluşuyor.Yani medyanın bize dikte ettikleriyle.Örneğin izlediğimiz dizilerdeki yaşam tarzları şuan bize yakın geliyor ya da belki ufolar.Kısaca güveneceğimiz kişi zaten bir nevi onların yarattığı kişi.

 Tanrılaşmak

Soldaki görselde görüyoruz, ne kadar ortak değil mi? Yazıyı yazmaya başladğımda henüz E.T videosu çıkmamıştı o yüzden şimdi bahsetmeye başlıyorum.
Fanlar hayran oldukları kişiyi tanrılarştırır, farkında olmasalar da onlara koşulsuz bir sevgi duyarlar.Sanatçının görüşü onun görüşü olmuştur.
Ve sanatçı onları yeniden yaratır, görevini yerine getirip çeşitli mesajlar verir.
Geleceğin sesi olmuştur.
Lady GaGa Judas'ta söylediği gibi:
I just speak in future tense
Ben sadece gelecek zamandan konuşuyorum.

Lady GaGa ilgi çekici sitili ile de kendini pek güzel tanrılaştırıyor.
Illuminati sadece bize semboller gösteren, bilinçaltı mesajları veren bir oluşum değil.Bize bir yaşan tarzını/görüşünü dikte etmeye çalışıyorlar hemde pop kültürü oluştuğundan beri hatta daha eskilerden.
 Yukarıda bahsettiğim Born This Way, Beautiful ve Fireworks videolarında hayran görüntülerine yer veriliyor.Katy'nin hayranları kıvılcımlar çıkarırken, Lady GaGa'nınkiler boynuzlarıyla videoda.


Yakın tarihlerde çıkan Firework ve Born this Way videolarından.Her ikisi de kendi düşünceleriyle yontulan yeni ırkın/düzenin sembolik doğuşunu resmediyor.


Ana tanrıça-bunu bir kenara yazalım- Katy Perry hayat veriyor, yeni bir ırk yaratıyor.Ayrıca klip büyük bir felaket geçirmiş gibi duran dünyada geçiyor şu sıralar yayınlanan bir sürü videoda olduğu gibi tasadüf olabilir mi hiç sanmıyorum -bunu da bir kenara yazalım gelecek yazı için-.
Bu yazı bitmeyecek gibi duruyor umarım açıklayıcı olmuştur bir kaç aydır minik noktalar ekleyip kapatıyorum şimdilik bu kadar diyelim blogda bi hareket olsun en azından diye yayınlıyorum, devam edeceğiz.
Son olarak bi video paylaşalım


Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme
Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme


Start your own currency!
Kendi paranı birimini başlat
Make your own stamp
Kendi pulunu yap
Protect your language
Dilini koru

Declare independence
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you
Sana bunu yapmalarına izin verme
Declare independence
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you
Sana bunu yapmalarına izin verme

Make your own flag!
Kendi bayrağını yap
Raise your flag!
Bayrağını yükselt

Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme
Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme

Damn colonists
Lanet sömürgeciler
Ignore their patronizing
Onların küçümsemesine aldırma
Tear off their blindfolds
Onların göz bağlarını yırt

Open their eyes
Onların gözlerini aç

Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme
Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme

With a flag and a trumpet
Bir bayrak be bir trpmpetle
Go to the top of your highest mountain!
En yüksek dağının zirvesine git

Raise your flag!
Bayrağını yükselt

Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme
Declare independence!
Bağımsızlığını ilan et
Don't let them do that to you!
Sana bunu yapmalarına izin verme

Raise the flag!
Bayrağını yükselt

evet björk hakkında da bir şeyler yazabilirim bu blogta ama şimdilik bu şarkıyı dinleyelim ve bağımsızlığımı haykıralım farkında bireyler olarak.bu klip ve şarkı içinde bir şeyler yazılabilir tabii björk yazısı hazırlamaktayım.

Sonuç:Yeni ırk=Yeni düzen oyuna gelmeyin çılgın hayranlar.Farkındalık kazanmaya çalışın en azından.
Sevgiler.

19 yorum:

  1. sağol uğraşmışsın, yazmışsın bildiklerini. söyleyeceğim bir kaç şey var ek olarak, doğru ya da yanlış. ben bu olayı 2 hafta önce falan öğrendim, youtube'ta 11 bölümlük bir seri izledim, türkçeye çevirmiş bir kadeşimiz, sağolsun. Zaten bu konu hakkında türkçe pek fazla bir bilgi yok, anca ingilizcemizin iyi olması durumunda çok iyi anlayabiliriz, ingilizcem iyi olsa da çevirebilsem size hepsini. Her neyse bu videoda Dmx, Tupac ve MJ'in illuminati karşıtı olduğundan bahsediliyor. Dmx resmen açıklamış böyle bir şeyin var olduğunu. Hadi o deli diyelim Tupac ve MJ de mi öyle. Tabi ki de hiçbiri. Tupac ve MJ'in bu örgüt tarafından öldürüldüğü sanılıyor, Janet Jackson (MJ'İN KIZKARDEŞİ) da MJ'in öldürüldüğünü kendisi söylüyor. Hatta MJ annesine de bahsetmiş bu olaydan, tehditler aldığını falan söylemiş. Michael 2005 yılında Dubai'ye tatile gitmiş, ve yanında bulunan müslüman rehberi ona islam'ı anlatmış. o da mantıklı geldiğini düşünerek müslüman olmuş. Hatta 'Give thanks to Allah' diye bir şarkısı var. Bana bu şarkıyı ilk olarak o yıl kuzenim dinletmişti. Michael'in müslüman olduğunu söylemişti, ama basının bu olayın üzerini örttüğünden bahsetti, çünkü zamanında ismini bilmediğim bir rap'çi müslüman olduğunu açıkladıktan sonra evinden çıkar çıkmaz öldürülüyor (şehit ediliyor). Michael da belki bu yüzden söyleyemedi müslüman olduğunu. Ben bir Michael hayranı değilim, ama kuzenim koyu bir Michael hayranıydı, bu konuları yakından takip ederdi. (Ben de koyu bir Eminem hayranıyım). Michael'in söylediği o şarkı 2009 da öldükten sonra tekrar açığa çıktı, ama basın üzerini örtmek için elinden geleni yaptı, ve belki de sesi ona benzer olan bir adam buldular ki (Zaid Bhika) Michael'in müslüman olduğu gizli kalsın diye. Neyse bu bilginin illuminatiyle alakası var mıydı bilmiyorum ama anlatayım dedim yine de. Sonunda Michael öldü. Black & White şarkısının klibinde de illuminatiye karşı gelmiş adam resmen. Öldürmek için fırsat kolladılar ve sonunda öldürdüler. Dmx'i de saçma sebeplerden dolayı hapse atıyorlar sürekli, çünkü o da gerçekleri söylüyor, onlara karşı çıkıyor diye. Yakında onun da onlar tarafından öldürülmesi bekleniyor. Gelelim Eminem'e :) Rain Man şarkısında illuminati'denmiş o zamanlar. Ama Recovery albümünde bunlara tamamen zıt tavırlarıyla dikkat çekiyor, ''25 to Life'' şarkısında söylediği sözler mesela. Tabi biz tam olarak bilemeyiz, şarkı çevirileri ne kadar doğru olsa da oradaki anlamı tam olarak çözemeyiz. Ama bunu araştıran kişi, anadili ingilizce olan bir arkadaş ve çeviren türk bir kardeşimiz, sağolsunlar ikisi de. Yani İlluminati denen lanet olası şey var gerçekten. Hollywood ve Müzik Endüstrisi bunların elinde. Amaçları dünyanın hakimi olmak, Firavun gibi olmak. Ama olamayacaklar Allah'ın izniyle ki, çünkü Mehdi ve Hz.İsa (a.s.) yetişecekler inşallah. Deccal'in de sağ gözünün kör olduğunu Peygamberimiz (s.a.v.) veda hutbesinde bahsediyor zaten. Bu gerizekalılar (Lady Gaga, Rihanna, Katy Perry vs..) her ne kadar sağ veya sol göz olup olmadığını bilmeseler de ''tek göz'' sembolünü her yerde kullanarak insanlara bunları aşılamaya çalışıyorlar, çizgi filmlerde bile bu semboller var. Her neyse bize galip gelemeyecekler. Benim en çok dinlediğim şarkıcılar: Eminem, T.I., Ludacris, B.o.B, Lupe Fiasco, kadınlardan: Rihanna, Keri Hilson, Nicole Scherzinger, Skylar Grey vs.. Bu arada Lady Gaga'ya uyuz olurum, en nefret ettiğim ünlüler sıralamasında ilk sırada her zaman. Ona hayran olanları da anlayamam. Hadi şarkılarını beğendin diyelim, tarzını nasıl beğeniyorsun. Adamlar ne yapsa moda oluyor, ama aynısını ilk başta normal halktan biri yapsa kesin dışlar o Lady Gaga hayranları. Et'ten kostum, önden topuklu ayakkabi, yeşil renkli saç gibi. Örnek almayın kendinize şu kadını, müziğini dinleyin geçin. Ben mesela ünlüler arasında en çok Eminem'i severim. Ama Allah' karşı gelirse, küfür ederse çokta tın, şeyimde bile olmaz, silerim tek seferde. (devamı var - part 1)

    YanıtlaSil
  2. Lupe Fiasco diye bu sıralar ünlenen, Obama'ya laf atan bi rap'çi daha var. Kendisi müslüman (ama gerçekten mi bilinmez, Usame bin Ladin gibi bi ajan da olduğu söyleniyo, ve Usame'nin gerçekten ölmediği gibi bi kaç video daha var, ama malesef ingilizce). Skylar Grey ile Words I Never Said diye bi şarkısı var. Müslümanların lehine gibi görünen bi şarkı, ama halaa bi çevirisini bulamadım, Translate'e yazıp yazıp çevirdim merak ettiğim bi kısmını. Bu adamın da illuminati'den olduğu söyleniyor, youtube'ta ismini yazdıktan sonra yanına illuminati yazın, bi ilişkisi varsa zaten ne olduğu çıkıyor ortaya, ama malesef tüm videolar ingilizce, ancak yaptığı hareketlerden biraz çıkarabiliyoruz videonun ne demek istediğini. Skylar Grey de yeni ünlenmekte olan bi şarkıcı, Eminem , Lupe Fiasco ve Diddy ile düet yaptı, ayrıyaten iki tane kendi şarkısı var (dance without you, invisible). Bu da yakında Rihanna ve Katy Perry gibi patlama yapacak, yeni albümü bir ay olmadan çıkacak sanırım, ''Invincible''. Bi kaç fotoğrafını inceledim, ve bu da onlardan gibi görünüyor. Ve haç olayına gelelim. Haç olayı hristiyanlıktan gelen bir şeymiş gibi görünse de buna tamamen zıt bir şeymiş. Yani Hz.İsa'ya çarmıh'a gerdiler sanıyor bu hristiyanlar ve o'nu hatırlamak amaçlı Haç takıyorlar. Oysa bu dinlerine sonradan girmiş bir şeydir. Gece saat 3 (3 a.m.) hristiyanlar tarafından uğursuz kabul edilir, çünkü şeytanın en çok dolaştığı vakit kabul edilir. Haç'ı ters çevirdiğimizde uzun tarafı yelkovan gibi yukarı bakar, sağ ucu da akrep gibi 3'ü gösterir. Yani Haç şeytani bir şeydir, din'lerine sonradan girme bir şeydir, ama düşünüpte bunu akıl edemezler. Yani Lady Gaga'nın, Jay-Z nin Haç taşıması falan koyu bir hristiyan olduğunu göstermez. Bu şuna benzer; nasıl ki müslüman gibi görünüpte müslümanların aleyhine şeyler yapan kişiler vardır, bunlara münafık denir ve münafıklar kafirlerden de beterdir. Çünkü direkt olarak reddettiklerini belli etmiyorlar, oyun oynuyorlar resmen deyim yerindeyse. Lady Gaga, rihanna , katy perry, Jay-z, Beyonce ve Kanye west'te bu piayasada. zaten buraya gelmelerinin sebebi bu, illuminati. Bu saatten sonra vazgeçmeye kalkarlarsa , sonları MJ gibi olur. Ama Lady GAGA'NIN düzeleceğine ben hiç inanmiyorum, kadın resmen uyuz, gördüğümde kusasım geliyo :D adam olsun biraz. Kanye West'i de severdim, ama bu olayın öncülerinden olmuş haberim yoktu. Bu son albümündeki şarkılar, sırf illuminati yanlısı oldugunun göstergesi. Jay-Z'nin kankası olur zaten kendisi. H.A.M, Monster, gibi şarkılarına bakın. Zaten müzik şeytani bi müzik, insan dinlediğinde korkmaya başlıyo. Lil Wayne'i unutuyodum az kalsın. O da öyle. zaten düzgün biri olduğu söylenemez. kısacası arkadaşlar dinlediğniz örnek aldığınız kişilere dikkat edin. sözleri anlamıyor olabilirsiniz, ama özellikle müziklere dikkat edin. Müzik insanı gerçekten çok etkiliyor duygu olarak, bi anda üzülebiliyor veya sevinebiliyoruz. ben mesela Eminem dinlediğimde hep sinirlenirim, kimseyi tınlamam :D (part 2)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım Lupe Fiasco'nun söylediklerini söyleyebilen bir rapçi yok rap dünyasında.sana bir çok şarkısının çevirisini gönderebilirim istersen.ister filistin konusunda olsun ister diğer haksızlıklar karşısında olsun kesinlikle çok mükemmel bir karaktere sahiptir Lupe. bana karakif@gmail.com adresinden ulaşabilirsin.kal sağlıcakla

      Sil
  3. Özellikle bu son şarkılarından biri olan Welcome to Hell. belki de şarkısının isminin böyle olmasının sebebi, halaa kurtulamamış olmasındandır bu illetten. A Kiss şarkısında Lady Gaga, Katy Perry ve Justin Bieber ile kafa buluyo. Lady Gaga'ya erkeksi kadın diyo. Daha sonra bi röportajında açıklıyor ki, ''şaka yaptım,, bilirsiniz bu yaptığım hiphop, onun başarısı inkar edilemez'' tarzında bi şeyler söylüyo. Lady gaga'dan nefret ediyor ama yine de şaka yaptım diyor. Aynı White America şarkısının son cümlelerinde olduğu gibi. Amerikanın başkanlarına küfür ediyo ediyo, ve sonunda I'm just playing America, you know I love you (sadece rol yapıyorum amerika, seni sevdiğimi biliyorsun) diyo. yani bu şarkısına bakarsakta illuminati karşıtı diyebiliriz belki. Eminem tarz adam, kimseyi tınlamıyo. Çoğu şarkıcının Facebook sayfasında sürekli bi şeyler paylaşılırken Eminem haftada bir belki ayda bir bir şey paylaşıyor. Çünkü adam kendisini kanıtlamış, ama Lil Wayne gerizekalısı öyle değil. duvarına şöyle bir yazı yazıyor admin'i. bu yazıyı beğenin guinnese rekorunu kırcam en çok beğenilirse bu yazı diye. ve ben o gun tesadüfen o sayfadaydım, gördüm saniyede onlarca kişi begeniyo ve yorumlar cabası. sonunda rekoru kırmış, ertesi gün bi şey paylaştı duvarında, teşekkür etti herkese. lil wayne gibi adamlar ünlenme pahasına her şeyi yaparlar. lady gaga da öyle. katy perry, rihanna, jay-z, kanye west. bunlara dikkat edin. Eminem'in Rihanna'yla düet yapmasının sebebi, Rihanna hayranlarını kendi hayranları arasına katarak onlara kendi şarkılarında gerçeği anlatmak olduğu söyleniyor. çünkü Eminem'in korkusu yok, şarkılarına bakın, özellikle Recovery ve Bad Meets Evil albümü, adam resmen bağırarak söylüyo, çünkü içi dolu. Anlatmak istiyo bunları. (part3 - son bu)

    YanıtlaSil
  4. @ falhancos

    bad meets evil albümündeki fast lane şarkısında bizim emmioğlunun kankası şeytanla tekrar anlaştıklarını falan söylüyor. ayrıca eminemde üçgen kolye var o klipte. ama yine o klipte anlayamadığım bir şey var, üstünde kufukafa(skull & bones mudur nedir bilirsin) olan korsana elinin tersiyle falan vuruyor o eleman. şarkıyı tam analiz etmek lazım ama o şeytanla anlaştık lafı ve üçgen kolye boru değil.

    lafın kısası, eminem tekrar onlardan hacı. göt korkusundan sattı yine ruhunu. pezevenk. ulan hepiniz toplansanız tupac'ın dmx'in taşşakları etmezsiniz orospu çocukları. bi de 2pacla kıyaslıyorlar bu zibidiyi. aynı cümlede kullanılması bile hakaret amk.

    YanıtlaSil
  5. @Adsız

    Haklısın, adam Grammy ödüllerini alırken boynunda daire içinde üçgen pramit şekilnde bir kolye vardı. Kızını tehdit etmiş olabilecekleri için belkide geri dönmüştür ne dersiniz? Yani önce rest çekip sonra geri dönmek böyle bir ihtimali aklıma getirdi?..

    YanıtlaSil
  6. http://www.youtube.com/watch?v=1r4hqs1RQTs&feature=related Yeni dünya düzeni başlıklı ama İngilizcem pek iyi değil çeviremedim hepsini yardımcı olursanız hepimiz bu konuda bilgi sahibi olabiliriz..Yazı için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Lady gaga klibinin sonunda mj ye benzer bi kostümle ve dansla görünüyor , bi anlamı olabilrimi acaba ?

    YanıtlaSil
  9. lady gaga illuminatnin bağımlısı. O illuminati olmayı seviyor. oda bi şeytan. ve lady gagaya tapan gerizekalı arkadaşlarımız var. ama aklıma şu geldi. lady gaga şeytan lady gagaya tapanlardada illuminatiden olmuyormu?. Ve justin bieber oda mı illuminati. ilk olmuş ama annesi hemen çıkarmış illuminatiden. ama böle bişe olamaz okada kolay değildi. justin başından beri illuminatidendi ama http://www.youtube.com/watch?v=omGSJlQOGT8 izleeyin anlarsınız. illuminati olduğunu sölemedi çünkü adı lekelensin istemedi.

    YanıtlaSil
  10. Rihanna ve Nicki minaj'ın yeni klibini izlerken gözüme çarptı da(Bkz. Fly ),İkili mahvolmuş bir yerde gezerken şu cümle kafama çivi etkisi yaptı (I came to win, to fight, to conquer, to thrive
    Türkçesi sanırsam 'Kazanmak için mücadele etmek, fethetmek için, gelişmek için geldim.'Yanlışlık varsa kusura bakmayınız. ) Şarkı yeni olduğu için tam çevirisini bulamadım,fakat kendimce bakınca baya işaret veya sembol gördüm.

    Heh.Bence onlar bizi 2012'ye kadar bile yaşatmıyacak.
    Birde illuminat'nin sitesi olduğu söylenen --Çok çocuk işi geldi.Örgütün sitesimi olur dedirten türden.- Girdim baktım siteye (Siteye gitmek isteyenler için http://illuminati.org)İlk önce siyah ekran var ama sayfayı tararsanız orada geri sayım yapıldığını görüyoruz.

    Ben şuan baktığımda 70 gün diyor o geri sayım.
    Bilgisayarınızın zaman ayarını değiştirip 71 gün sonra yaptığınızda ise tekrar siteye girdğimizde sitede yazan şey insanı ürpetmiyor değil ;

    "Sorry,you are too late."

    YanıtlaSil
  11. Aslında bu anlattıklarımız çok da gizli şeyler değil. Katty Perry bir röportajında açık şekilde “16 yaşımda müzik dünyasına girdiğimde işler yolunda gitmedi, ben de ruhumu şeytana sattım” diyordu.
    Bundan sembolik bir anlam da çıkarabilirsiniz ama bir de Bob Dylan’ı dinleyin. “Bir anlaşma imzaladım” diyor.
    Röportajcı soruyor; “kiminle?”
    “Bilirsin işte büyük şefle.”
    Karşısındaki ısrarlı, “peki ne için?”
    Yanıt, “şu anda bulunduğum konuma gelmek için.”

    YanıtlaSil
  12. Hayatın her parçasına girdi İlluminati.Sadece Lady Gaga,Rihanna,Beyonce bunlar değil Türk tv her kanalında İlluminati var malesef.Bunların fotoğrafları var internette.Ve ben bunların hepsini bilsemde Rihanna veya Lady Gaga dinlemeyi seviyorum.
    Tamam kabul ediyoruz İlluminati var bilincimizi kontrol etmek istiyorlar ve ediyorlarda.Peki nasıl koruyucaz kendimizi!

    YanıtlaSil
  13. Nasıl mı koruyacaksın!! Arkadaşım, DİN-LE-ME-YE-CEK-SİN bu kadar basit. ben de çok seviyordum ama bıraktım dinlemeyi kendimi başka şeylere yönlendirdim. İlahi dinlemek ya da sadece piyano dinledim.. Yiruma dinledim sürekli.. Ama şimdi hiç eksikliğini çekmiyorum emin ol sende yapabilirsin..

    YanıtlaSil
  14. Blogta Bjork hakkında yazacağınızı söylemişsiniz.Sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. eşcinselliği tema edinmesinin nesi kötü?..

    YanıtlaSil
  16. Google'ın Douglas Adams doodle'ını gördüm bugün ve gözlerime inanmakta güçlük çektim. Panik yapmayın yazısının sağında bir havlu vardı, ama havlu havludan çok bir penise benziyordu! Subliminal olayını iyice abartmışlar. Belki google üzerine bir araştırma yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  17. lady gaga taklidi bir türk şarkıcımızın da son albüm kapağına bakarsak aynı sembolizmin orada da var olduğunu gayet net görebiliriz

    YanıtlaSil