. . . ............................................................................................................................................................................

12 Eylül 2010 Pazar

Çocuk Yayınlarında Bilinçaltı Sembolizmi ve Illuminati

Aslında bunu Disney, Nickelodeon Cartoon Network gibi bölümlere ayıracaktım.Ama karışık olarak koymanın daha iyi daha kolay olacağını düşündüm.Uzun uzun yazılar yazmayı sevmiyorum çünkü biliyorum ki çoğu insan için görseller çok daha önemli o yüzden blog görsel içerikli olacak.
Gelelim konumuza...İlk olarak değinmek istediğim kişi Walt Disney.
Walt Disney 33. derece bir masondu.Yani masonluğun en üst derecesi.Bu yüzden Disney filmlerinde bir çok mason sembolü görmek sizi şaşırtmasın.
Disney yazısına gizlenmiş 666.


90ların Mickey Mouse Club'ı.Kimleri görüyoruz Christina Aguilera, Britney Spears ve Justin Timberlake.Onlar Disney'in çizdiği yoldan ilerledi ve günümüzün en çok aranan yıldızlarından.
Mickey ateşli kadınların üzerinde, çocukken tatlı tatlı izlediğimiz mickey şimdi önümüze bu şekilde konuluyor.Bilinçaltımızda bir şeyler kıvılcımlanmış olmalı!
Disney filmlerinden bir kaç bilinçaltı mesaj örneği.

Disney hakkında yazılacak daha çok fazla şey var.Ama benim de bir kaç gün önce gördüğün ve gerçekten ürkütücü bulduğun bir video paylaşmak istiyorum.Tom and Jerry'nin bir bölümünden.Yeni sezon gibi gözüküyor.

Masanın üzerindeki Pramidi görmüşsünüzdir.Hem de üzerinde bir göz var.Onun sinyal vermesiyle patron ve yardımcısı bir hazırlık içine giriyorlar.Sanki masonik bir ritüel gibi başlarına şapka takıyorlar ve bekledikleri "şey" geliyor.ŞEYTAN!! ve ona tapıyorlar.Bence çocuklar için hazırlanmış bu çizgifilmde böyle bir sahnenin olması korkunç.
Bilinçaltımızı çocukluğumuzdan ihtibaren eğitmeye başlıyorlar biz farkına varmadan zihnimize onlarca tuhaf imge yükleniyorBizi bir şeye hazırlıyorlar.Belki önümüzü sunduklarında bize gerçekten normal gelecek.Çünkü bilinçaltımızı buna hazırlıyorlar.Robotlaşıyoruz istedikleride bu zaten.

5 yorum:

  1. Böyle birşeyin nasıl olduğunu anlamıyorum, bu şekilde insanları etki altına almak ne kadar etik tartışılır hele de konu çocuklar olunca daha fazla hassasiyet gerekiyor.
    Konu hakkında biraz araştırma yaptım adamlar kendini aşmış cipslerin üzerine bile haç işareti koyabiliorlar. http://illuminatinedir.com/doritos-paketindeki-gizli-hac.html. Bu açıklayıcı yaı için yazarın ellerine sağlık. İnsanların bu konularda bilinçlenmesi gerekiyor, yoksa sonumuz pek iyi olmayacak..

    YanıtlaSil
  2. BEn de küçük bi kızım yardımların için çoook ama çok teşekkürler. Ben bilinç altımın böyle alınmasını istemezdim.

    YanıtlaSil
  3. Bende küçük bir oğlanım 10 yaşındayım daha içimin böle konularla korkutulması hoşuma gitmedi !!

    YanıtlaSil
  4. ben 14 yaşındayım bu çok korkunç ama her ne olursa olsun İMAN GÜCÜ nün karşısında kimse duramaz

    YanıtlaSil
  5. korkmayın çocuklar sizlerin güçlü olup bunları yenmesi gerek sizler her zaman iyi kalın ve iyilikten şaşmayın

    YanıtlaSil