. . . ............................................................................................................................................................................

26 Şubat 2011 Cumartesi

Başa dönüyoruz.


Merhaba! Aslında yazılacaklar listesi diye bir post yayınlamıştım ama onlardan önce anlatılması gereken daha önemli konular olduğunu düşünmeye başladım.Bu blogu açtığımda zaten konu hakkında bilgisi olanlar gelir okur diye düşünmüştüm.Ama bana gelen yorumlar internette yaptığım minik bir araştırma neticesinde bilgilerin yetersiz olduğu kanısına vardım.O yüzden başa dönüyoruz konuyu en başından ele alacağım gelecek yazımda.
Bana gelen başka bir kaç yorum ise çok karışık anlattığım ve anlamlandıramadıkları hakkındaydı.Haklılar ben de öyle düşünüyorum.Bir önceki yazımda çok derin konulara girdim ve yeteri kadar bilgi vermedim.
O yüzden bir sonraki yazımda; Illuminati'in amacı nedir?, Pop kültürü ile nasıl bir bağlantısı vardır? gibi konuları ince ayrıntılarıyla birlikte inceleyeğim.
Sevgiler.

11 yorum:

  1. çok güzel bir karar almışsınız bir dahaki yazınızı merakla bekliyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Devam et lutfen.

    YanıtlaSil
  4. çok açıklayıcı olmuş tşkkrler davamını bekliyoruuuz :D

    YanıtlaSil
  5. Başa dönülünecek ha,Olsun biz yeni bilmedğimiz şeyler bekleriz (: Artık müzik kannlarını açarken bi şüphem var.Adamlar çok rahatlar :D

    istedikleirni yapıyorlar.Asian Dub Foundation'ın A New London Eye adlı kliibnde şarkıdan çok gönderme var :D Diğerlerine göre üstü kapalı değil gayet açık.Adamlar göz falan çiziyor.Hepsi micky mouse kılığında

    Birde bunları fanları öğrenince tepkileri çocukça oluyor :D Özellikle Biber hakkında :D Yok üyeymişde annesi (!) almış :D *O zaman MJ'ninde bi yakını alsaydı ılluminatiden,Sanki çocuğun şekerini alıyorsun elinden...

    Yeni yazılarınızı merakla bekliyorum.

    *Bu açıklamaı bi blogda okumuştum.Bana ayit değil beliteyeyim dedim.

    YanıtlaSil
  6. Bir sonraki yazınız ne zaman? Merakta kaldık :D

    YanıtlaSil
  7. britney spears'ın till the world ends adlı şarkısının klibini inceleyin lütfen. resmen 2012de olacakları anlatıyor. zaten linkin park da burning in the skies diye şarkı yaptı. açıkca puştluklar dönüyor hacı. bi bak ona.

    YanıtlaSil
  8. bencede dj blend joyful mix,jay-z otis şarkılarına bi bakın açıkça resmediyolar illuminatiyi..

    YanıtlaSil
  9. bence dj blend'in joyful mix adlı klibine ve jay-z'nin night in the paris adlı videolarına bi göz atın üstü kapalı deil resmen veriyolar mesajı..

    YanıtlaSil
  10. Arkadaş yazıların gerçekten güzel. Sıradaki yazın ne zaman?

    YanıtlaSil