. . . ............................................................................................................................................................................

8 Şubat 2011 Salı

Yazılacaklar listesi.

Uzun zamandır bir sürü konu geliyor aklıma yazacak ama bir türlü başlayıp yazamıyorum.Bir başlasam devamı gelecek gerçi de.Ben de bir yapılacaklar listesi yazayım dedim sonra yavaş yavaş konulara girerim.


Öncelikle şok şok şok olan Rihanna'nın son klibi S&M'i inceleyeceğim.Benim için şok olan cinsellik kısmı değil ismi S&M olan şarkının klibinden ne beklersin ki!? Şok olan bu kadar açıkca söylesen şu söz: Rihanna Princess of the Illuminati.

Tam arkadan geçen yazıya dikkat edin.

Videoda hızlıca gösterilen bir sahne.
Peki bir sorun var Rihanna Prenses ise Kraliçe kim Madonna olduğu şüphesiz.Ayrıca Beyonce'nin takma isimlerinden biri Queen Bee.Masonluktaki dereceler gibi pop yıldızlar arasında da bir derece olmalı.Belki aralarında bu konuda çekişme bile yaşanıyor olabilr.Madonna'nın Britney ve Christina ile Like a Virgin'i söylediği o sahneyi hatırlayın.Bir ritüel olduğu açıka ortada. 

Ayrıca Aleister Crowley hakkında bir yazı hazırlmak istiyorum.Pop kültüründe ondan etkilenenlere değinmeyi planlıyorum.


Jay-z'nin sweatshirt'ünde ki yazı Aleister Crowleynin ünlü sözlerinden biri.
İçinden geleni yap.


Başka bir konu olarak yeni videolardan bir kaçı beni cezbetti.Willow Smith'in Whip My Hair videosunu incelemeli.Nicole Scherzinger bakalım Poison ile bilinçaltımızı nasıl zehirliyor? Lady GaGa'nın gelecek videosu Born This Way hakkında bir şeyler yazmak tabii ki gerekecektir.(Daha video çıkmadan incelemeyi planlamak ....)


Masonik checkerboard üzerinde zihinleri kontrol altına alınmış çocuklar.Willow'un videosundan.
  
Şimdilik bu kadar.Aslında bu kadar değil o kadar fazla konu var ki anlatılacak.Popüler kültürden fazlaca kormamak elde değil.Doz giderek ve katlanarak artıyor.Her gün yeni bir kukla-sanatçı (Sanatçı demek ne kadar doğru orası tartışılır.) ortaya çıkıyor.


Sevgiler.

13 yorum:

  1. Rihanna'nın "Rude Boy" klibinde de bir sürü işaret var. 36. saniyede çıkan göz, 42. saniyede çıkan piramitler, bol bol üçgen kullanımı. Ayrıca dikkatimi klipteki aslanlar çekti. Ben de araştırdım. "Lions"(aslanlar) diye, Masonlardan oluşan bir kulüp varmış.

    YanıtlaSil
  2. duymuştum bunları ama kralsınız abi saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Mert: Evet, Rude Boy videosunda da bir çok sembol var.Zaten sembolsiz bir videosu yok Rihanna'nın.Mesela Te Amo klibinde daha kapalı bir sembolik anlatım var.Çok karanlık bir video.Lions Klübü Türkiye'de Hür Masonlardan daha çok iş yapıyor bence.Ama çok fazla ilgilenmiyorum.Türkiye'de özenenler dışında sembolik işler yapan sanatçılar yok.
    Üçgen sembolü artık o kadar popüler ki.Kendi kendine bir şeyler yapan sanatçıların işlerinde bile o kadar çok var ki.Bilinçaltına yerleştirmeyi başarmışlar demek ki.

    Emre: Teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sadece o değil aslında rihannanın klibinde dikkat ederseniz who needs truth ? yazıyor yani gerçeklere kim ihtiyaç duyar ki !

    YanıtlaSil
  5. arkadaslar rihanna'nın Rude boy klipinde şeytan üçgenleri ve piramidler var. dikkatınızı çekerim

    YanıtlaSil
  6. rihanna'nın s&m sarkısının açılımı scandals and magazines (skandallar ve magazinler)... rihanna hakkında bırcok haber cıktı bunlardan bırı de seytana tapma olayı.. o da bu yuzden klıplerınde boyle sembollere vs yer verıyor... yani klipte su yazının olması kasten yapılmıs bırsey --Rihanna Princess of the Illuminati.--- hakkında cıkan haberlerle dalga gecıyor bır nevi...zaten Illuminati olmadıgını da acık acık soyluyor roportajlarında ...

    YanıtlaSil
  7. beyonce ve jay-z dünyanın en çok kazanan çitlerinden biri. rihannayıda jay-z ünlü etmişti zaten ki adam yıllardır piyasayı elinde tutuor bunlar ha diyince olucak işler deil çok büyük desteği varki yapıor. yukarıda anlatılanlar durumu gayet iyi açıklıyor ..
    harika bi blog olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Soruşlarınız olursa yaazınn demişsiniz.Benim anlamadığım ünlüler neden böyle bir topluluğa hizmet ediyorlar?Yani bile bile kendilerini kukla yerine koymaları çok enteresan.Kendi kendime bunun cevabını veremedim.Blogunuzu takip etmeye başladım.Gerçekten bilgilendirici yazılar yazmışsınız teşekkür ederim bir insanın daha gözü açılmış oldu.Yorumumu cewaplarsanız sewinirim.Başarılar...

    YanıtlaSil
  9. willom daha çocuk bari onun hakkına yazmyn .

    YanıtlaSil
  10. willow çocuk olabilir ama illuminatinin içinde olan bir çocuk.nicki minaj ile yaptığı düetin logosuna bakın anlarsınız..bunları kabul etmiyorsan gidebilirsin arkadaşım;kimse sana Allah aşkına bunlara inan ve burda kal demiyor..

    YanıtlaSil
  11. ben size kendi bulduğum bir fikiri paylaşmak istiyorum. Drake ve rihanna'nın söylediği take care şarkısının klibinde bir sürü boynuz var. Asıl demek istediğim bu değil Kargalar var o videoda. şöyle düşünürsek kargaların da bir sembolü var. Bir sürü masallarda kargalar kötü rolde oynar. Hatta bazıları kötülerin yardımcısı olarak geçer. Uyuyan güzel filmindeki kötü kadının yardımcısı da Bir karga ve kadının saçı boynuz şeklinde yani şöyle düşünürsek;
    O kadın şeytan yani karga şeytanın yardımcısı oluyor. zaten o film de Disney'in yapımı olduğu için çok normal. Benim bloğuma http://zihinkontrolluvegizlimesajlar.blogspot.com/
    uğrarsanız sevinirim. Bloğumda ben de böyle semboller bulup paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Rihanna ve Lady gaga zaten belli ne oldukları..Ancak nicki minaj'a sasırdım o klibi dikkatli incelememiştim Ögrenmiş oldum Yararlı bilgiler tskler..

    YanıtlaSil
  13. Daha bu kadarla kalmıyor acun ılıcalı ve en çok şaşıracağınız kişi ise bence sagopa kajmer olacak fakat elden bişey gelmes bakın ben çok büyük bır kız değilim 7ye gidiyorum bizim sınıfta bi çocuk var hep illu işareti yapıyor :( bu yaşta düşünün artık :(

    YanıtlaSil