. . . ............................................................................................................................................................................

14 Eylül 2010 Salı

Bionic Türkçe Çeviri-İnceleme



Bu zihninin kontrolünü teslim aldığım an.
Zihin oyunlarımla boyadığım bu resme adımını at.
Seninle randevulaşmasına izin veriyorum böylece sana şiddetli bir baş ağrısı verebilirim.
Üst üste, sen delirene kadar tekrarda takılacağım.
Bu bir rollarcoaster uzun süredir gitmek üzere olan.
Birkez bindiğinde çıkmak istemezsin, kemerini bağla ve sıkı dur.
Bırak gitsin, vazgeç, kendine dönüşmen için izin ver.
Beni takip et, takip et bildiğim bir yere doğru ve dönüşü yok.

Gitmeye hazır mısın?
Gitmeye hazır mısın?
Biyonik, sana süpersonik hissettirir.
Ben biyoniğim, sana roket gibi çarpacağım.
Biyonik, çok fazla biyonik.
Seni elektronik, süpersonik roketimle alacağım.
(x2)

Ben "Geleceğim"etrafını kasırga gibi saracağım.
Beni yeri ve zamanı ele geçirmiş süpernova diye çağır.
Ebatlatını ölçüyorum, yarattığım şeyle başa çıkamazsın.
Konsantrasyonunu ve hayal gücünü yok ediyorum, yaptığım şeyle.Birçok defa taklit edildi, kopyalanmış değil, değiştirilemez.
Şimdi bırak heceleyeyimde herkes ismimi haykırabilsin.
X-X-X-T-T-T-I-I-I-I-N-N-N-A-A X-X-X-T-T-T-I-I-I-I-N-N-N-A-A
(Söyle!)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Açıklama yapmaya gerek yok aslında ne yapmak istediği (ya da istediklerini) açıkca söylüyor.Zihin kontrolünü teslim alıyorum diyor hayal gücünü yok edeceğim diyor ve bunu söylerken o kadar emin ki.Seni direk koşullandırırasına bir söyleyişi var bir emir gibi.
Hayal gücümüzü,konsantrasyonumuzu yok ederek bizi bir nevi birer robota dönüştürmek istiyor.Adını haykırıyor zihninin içine işlesin diye bir de harf harf söylüyor, sonra Say! diyerek seni koşullandırıyor.
Albüm kapağına baktığımızda da Christina'nın yarısı bionic ya da robotik.Bu da çok fazla kullanılan bir imge.Bir daha ki yazı Metropolis etkileşimiyleriyle ilgili olacak.

                          

3 yorum: