. . . ............................................................................................................................................................................

12 Eylül 2010 Pazar

İlk mesaj ve blog hakkında.

Her şeyi gören göz,Ra'nın gözü ne derseniz deyin.Bu onların en çok kullandıkları sembollerden biri.
Dünya üzerinde çok fazla blog var bu konu hakkında biliyorum ama türkçe tam olarak pop kültüründe illuminati, mason kabala vb. sembolizminden bahseden başka bir blog görmedim.Dönelim bizim bloga ana konumuz sembolizm diyebiliriz.Onlar bize neye hizmet ettiklerini açıkca gösteriyorlar.Siz (ve tabii ben de) fark etmeden bilinç altınıza gönderdikleri imgeler inanılmaz.Bazıları bunu paranoyaklık olarak görebilir, doğru bazen ben de diyorum kendime abartmıyayım artık ama bu kadar tesadüf olmaz.Jay-z neden durmadan iki eliyle bir üçgen yapıp tek gözünü içine alarak göstersin ki!?Öncelikle sizden mason sembollleri ya da illuminati sembollerini bir googlelamanızı istiyorum.Gerçi bu blogu bulmuşsanız az buçuk bir fikriniz vardır.İşte böyle takipte olun.Birazdan açılışı yapıyorum!


9 yorum:

  1. Sayenizde aradığım kaynağı buldum... Bu konuyla çok fazla ilgileniyorum ama çevremdeki insanlar paranoyaklık olduğunu söylüyor hayır değil.. Böyle bir gerçek var neden tedbir almayayım ki...
    Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum ben de fena kafa yormaya başladım ve biz dikkat etmeden, anlamadan çok fazla dolaplar dönüyor.

    YanıtlaSil
  3. bende bi ara kafayı yemiştim ama artık ilgilenmiyorum bana zararı var.

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz gayet güzel, başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  5. ilgilenmeyin. çıkın dışarı bankta oturun doğada yürüyüşe çıkın. malmısınız olm. göz göre göre melankolik ruh haline bürünüyorsunuz. böyle şeylerle fazla ilgilenmeyin. sadece gereken donanımı alın uzaklaşın. kendinize eziyet etmeyin. kafanızda komplalar kurup o sahte dünyanın içinde kendinizi konumlandıracağınıza gerçek dünyadaki güzellikleri görmeye çalışın. bir karıncanın yuvasına taşıdığı çekirdek tanesini seyredin. bir kuşun aldığı yolu pusulasını takip edin. saklanan güneşin bulutların ardından yüzünü utanarak sıyırışını izleyin. balığın sudan çıktığı ilk andaki çırpınışlarını ve vicdanınızın sesiyle suya fırlatıp ihtiyacı ile tekrar buluşmasını görün. beslediğiniz güvercinin günler sonra geri dönüşündeki vefanın farkına varın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim çok iyimsersin.zararı yalnız sana olsa neyse ama önlem alınmadığı takdirde tüm insanlığa zararı var...

      Sil
  6. farhankhan.com

    YanıtlaSil
  7. bu konu bence çok önemli ve asla hafife alınmamalı türklerin uyandığını gördüler ve bu nedenle tarkan ve sertab ereneri aralarına kattılar

    YanıtlaSil
  8. çgen içinde göz, her şeyi gören göz.Onları izliyor, kontrol ediyor.Ve durmadan çeşitli emirlerde bulunuyor.
    (Gözün önündeki üçgeni farketmişsinizdir umarım .) yazısının üstündeki gözün sol üst köşesinde sex yazıyor dikkat ettiniz mi?

    YanıtlaSil